The Refund Timeline Is Finished But Still The Amount Is Not Get Credited In My Bank Account

I Am Already Escalating My Issue With Your Operation Team With My Bank Statement. But I Didn’t Get Any Response From Your Operations Team Please Resolve My Refund Issue As Soon As Possible

Hey @CHODAPUNEEDI_NARESH! Welcome to Niyo Community!

We are sorry for keeping you waiting! There is an issue with our payment gateway Razorpay due to which there is a delay in receiving the refunds. Our team is constantly following up on it and they are on top of it. Please be assured that we’ll update the status and help you with it. Further details will be shared on your ticket 1423561.

Regards,

Nearly From 23days I Am Waiting For My Refund Amount. How Much Time Your Team Takes Again To Refund My Amount Into My Bank Account After Escalating My Issue ?

Hey @CHODAPUNEEDI_NARESH! Our team has confirmed that the refund has been processed successfully. We kindly request you check your account and confirm the same.

Regards,

Thanks To Resolve My Issue & I Am Very Happy With Your Service :blush:

1 Like

Hfihg me know when j

This topic was automatically closed 5 days after the last reply. New replies are no longer allowed.